Basescu, presedinte ales

April 19th, 2007

Sunt absolut stupefiat. Nu ma pasioneaza politica, dar nici nu pot sta pasiv, sa treaca pe langa mine o decizie aberanta. Presedintele tarii a fost suspendat din functie (desi Curtea Constitutionala a spus foarte clar ca nu e cazul) de larvele nefecundate din parlament, caracatitele care voteaza la mai multe maini, dorm ca porcii si chiulesc cu nesimtire. Acea gloata de cretini (in mare parte, sunt cativa parlamentari care-mi plac si pe care ii gasesc baieti buni) care nici nu ofera scuze unite si intemeiate. Sotia lu’ Paunescu face accidente soldate cu morti, sotul o scoate din rahat, si ramane in parlament si pentru ocazii viitoare, de PRM ce sa mai zic. In PSD mi-am pierdut orice urma de incredere de mult, nu-i mai sustin in viata mea oricat de mult s-ar spala. Nu zic ca Basescu e inger, dar consider ca e cea mai buna alternativa.

Tariceanu sustine o taxa auto “ca Romania sa nu ajunga groapa de gunoi a Europei” cand el face afaceri cu Citroen. De cand un Passat din 2003 este gunoi, este mai prost ca un C4? Aici parlamentarii nu vad probleme, in schimb Basescu este oaia neagra. Mi-e scarba de toti oamenii alesi de pensionari PSD-isti, de toti cei care ocupa functii de conducere si de fapt sunt niste scarbe ordinare. Sper sa-si dea demisia, sa fie reales si sa se restructureze puterea. Sa dizolve si parlamentul ca in Ucraina (nu stiu daca are puterea, dar asta nu-mi poate stinge speranta).

Cred ca ma duc la Universitate. Sustin un presedinte jucator, il sustin pe Basescu!

 

Post-uri cu tematica asemanatoare

Poate ai ajuns la acest post din intamplare sau printr-o recomandare; citeste pagina despre ciops (Andrei Diaconu) pentru a afla mai multe despre mine si blog. Daca ti-a placut articolul si blogul in general, poti avea in vedere abonarea la RSS feed for ciops.ro RSS prin serviciul/programul preferat de tine.

Parerea cititorilor

  • jupan
    19/04/2007 13:36

    şi eu sunt pro băsescu şi am fost clar revoltat de decizie, chiar de demersul de suspendare în sine. dar daca stai să analizi cele întâmplate, după faptă şi răsplată. greşeşti, eşti pedepsit. aşa e cinstit şi decizia e una corectă.

    …spuse jupânu.

  • ciops
    19/04/2007 13:45

    Ce fapta? Ca a insultat Parlamentul? Ca l-a insultat pe Tariceanu? Ca a pus punctu’ pe i? Eu i-as fi scuipat pe fiecare dintre ei.

  • jupan
    19/04/2007 14:15

    Curtea Constituţională a stabilit că Băsescu a comis-o de mai multe ori legat de constituţie – a încălcat-o, “dar nu grav”. Totuşi Băsescu a afirmat că (citez) “orice încălcare a Constituţiei este un lucru grav”. Dacă integrăm pe (x, x+1), aplicăm L’Hospital şi apoi calculăm derivata parţială iese un lucru cât se poate de clar.
    Cu scuipatul da, sunt de acord, dar nu e suficient să scuipi tu. Poate dacă am scuipa cu toţii am reuşi ceva; dar cu o flegmă nu se face lac.

  • ciops
    19/04/2007 14:33

    A incalcat-o pentru ca s-a implicat. Sa ne aducem aminte de consultarile lu’ Iliescu cu PSD-ul in timp ce el era la putere. Aia e mai grav, cu mult. Si totusi, nimic nu s-a facut in acest sens. Acum PSD-ul e deranjat de atitudinea lui Base. Nemernicii!

  • Monica
    19/04/2007 14:46

    S-ar putea ca Basescu ca iasa foarte bine din toata povestea aceasta ( vb din punct de vedere al imaginii ). Rolul de victima a monstruoasei coalitii ii vine manusa. Si in cazul unui referendum sigur va scapa de suspendare. Pe de alta parte, daca vor fi facute anumite modificari in cadrul constitutiei astfel incat barbatii al calor nume incepe cu litera b si care sunt fosti marinari sa nu mai poata candida, s-ar putea sa ne trezim ca si acu cativa ani ca vom avea de ales dintre un extremist si un psd-ist. (in 2000 parca, daca mai tineti minte, au fost alegerile in cadru carora s-a ajuns in turul doi al scrutinelor sa fie lupta dintre Iliescu si Vadim, moment la care toate intelectualitatea s-a ofensat si si-a calcat pe principii, tin minte ca pana si Doina Cornea a iesit in fata natiunii sa ne avertizeze de pericolul Vadim si sa ne incurajeze sa votam cu Iliescu. asemanator s-au desfasurat lucrurile si in Franta tot acu cativa ani cand erau in lupta Chirac si Lepen, un fel de Vadim al lor ).De data asta ne putem astepta la un duel Becali Geoana/Oprescu ( in functie de care se va putea mula pe portretul omului de rand mai credibil, vor incerca sa imite stilul basescian ). Si iar s-ar putea sa ne trezim cu o conducere neo-comunista. Acu, cum ne-o fi norocu…

  • ciops
    19/04/2007 15:08

    Daca se vor aduce modificari Constitutiei, il votez pe Becali. Nu ca ar fi cel mai potrivit om pentru functie, dar vorba unui bun amic, cu oameni inteligenti pe langa el, cred ca face treaba buna. In plus, nu exista alternativa: PSD mi-am jurat ca nu si nici nu vad semne ca e motiv de schimbare, PRM nu (nu e nevoie sa argumentez), PNL nu. Poate un Stolojan daca-si anunta candidatura.

    Oricum, sper sa nu se ajunga trucuri ieftine gen modificarea Constitutiei.

  • jupan
    19/04/2007 15:14

    Şi de Guşă am auzit că ar candida. În fine, Becali are clar votul meu dacă zvâră o fărâmă din PIB către transferuri din afară, că treaba cu Goian şi Rădoi nu mai ţine. Fie şi fascism, Steluţa să aibă defensivă puternică, aia e.

    Şi de alternative, în general, la guvernare nu cred că o se ne trezim vreodată cu un canditat perfect. N-o să existe un om deopotrivă inteligent, bun gospodar în ţărişoara lui, incoruptibil şi dispus să candideze la preşedinţie. Însuşirile astea sunt ca un patrulater vicios, în care, dacă creşti una din laturi eşti automat nevoit să le scazi pe celelalte cel puţin proporţional.

  • Monica
    19/04/2007 15:15

    Becali presedinte!??cu ce oameni? sincer in megalomania si nebunia lui a reusit sa omita un lucru foarte important: sa mai faca cunoscuti si membrii partidului sau ( asta in cazul in care exista:D ). Nu, Becali nu ar fi solutia. Probabil ca vor aparea fete noi, gen Blaga, Oprescu si vor forta mana alegatorilor, si chiar ce ziceai si tu, Stolojan va reveni. Dar au nevoie de o campanie electorala foarte puternica pt a ajunge la nivelul lui Basescu.

  • jupan
    19/04/2007 15:20

    Fără supărare, pe Stolojan nu-l mai ţin oasele încă patru ani.

  • George
    19/04/2007 15:21

    Sa iasa toata lumea in Piata! Cat vreti sa stati in casa si sa va uitati cum ne conduc comunistii si coruptii? Cat vreti sa mai traiti in minciuna asta? Se vede clar ca parlamentul nostru nu vrea un Presedinte ales in mod democratic, un Presedinte care le baga bete in roate!! In stada toata lumea ca asa ceva nu se mai poate! Sa murim cu ei de gat ACUM!!

  • ciops
    19/04/2007 15:21

    Totusi, ne place sau nu, Becali e al doilea ca popularitate pe tara. In plus, are ceva ce partidelor le lipseste si dupa care tanjesc (si pentru care Tariceanu amana alegerile parlamentare europene): fonduri, si fonduri aproape nelimitate. Fonduri suficiente pentru o campanie masiva si sustinerea politica din partea oamenilor simpatici poporului.

    Lumea s-a cam saturat de fosti comunisti spalati, de intelectuali care incearca sa se joace de-a politica, dar nu pare sa se fi saturat de oameni “ai poporului”.

  • Mihai D [sri]
    19/04/2007 15:25

    Daca becali ajunge presedinte eu ma mut din tara asta :)

  • ciops
    19/04/2007 15:36

    Mihai, nu stiu de ce am impresia ca tu te-ai muta cu prima ocazie :).

  • ciops
    19/04/2007 15:51

    Vad ca cineva a considerat acest post interesant si l-a pus ca un comentariu intr-un post de pe site-ul antenei3. Daca stiam ziceam ceva si de ei, caci incearca sa manipuleze populatia intr-o directie anti-basescu. Daca unii incearca sa para impartiali, cei de la antena1,2,3 etc nici macar nu se prefac (din motive mai mult sau mai putin evidente): sus PC, jos Basescu, jos Becali…

  • ant
    19/04/2007 16:01

    nu stiu ce va zbateti atat pentru niste politicieni, care sunt toti la fel (fie hoti, fie badarani, fie insetati de putere). pe basescu il includ in ultima categorie… pentru mine a fost de la inceput un 0 barat si va ramane asa pana cand va dovedi ca este demn de presedinte… la fel si cei care l-au suspendat… toti sunt la fel…
    ma voi zbate, cand voi vedea ca am pentru cine… pana atunci, numai bine…

  • jupan
    19/04/2007 16:02

    Eu clasific drept circ ce se întâmplă acum.

  • Etherfast
    19/04/2007 16:12

    Circ adevarat. Reclama gratuita :)

  • Monica
    19/04/2007 16:44

    Becali ar fi un dezastru pe plan extern mai ales pentru tara asta. Si nu are sanse sa ajunga presedinte. E imposibil. Sper sa fie imposibil.
    Presedintele perfect nu exista. Coruptie si interese exista peste tot. Sa nu uitam ca la alegerile din capitala democratiei mondiale, America, a trebuit sa se numere voturile din florida timp de cred ca 3 luni. Sincer acu, e de-a dreptul aberant. Cratirea societatii romanesti o sa mai dureze din pacate in jur de 10 ani, daca nu mai mult. Din pacate se incearca si o idoctrinare a tinerilor din unele partide in stilul fostilor securisti. De asemenea am observat si ca limbajul folosit in declaratii la nivel inalt este unul din ce in ce mai trivial si atacul la persoana este la ordinea de zi. Nu este normal acest lucru. Din pacate acest lucru nu face decat sa pavimenteze calea de acces pentru unele personaje periculoase pentru scena politica si implicit pentru interesul cetatenilor. Sunt de acord cu jupan, nu este altceva decat circ de proasta calitate insa un circ atent si minutios calculat. Nimic nu este intamplator. Ceea ce trebuie sa facem acum este sa fim atenti. S-ar putea sa avem mari suprize pe viitor.

  • jupan
    19/04/2007 17:19

    Eu nu ştiu ce să zic. Adică, da, ne afectează pe fiecare, dar parcă nu e o chestie atât de presantă.
    Chestiile generale, precum şpăguliţele şi măslinuţele, birocraţia uneori prea exagerată, huliganismul multor “sus puşi” şi mizeria (o mizerie aşa, generală) îşi au rădăcinile undeva sus acolo, inaccesibil nouă. Şi totuşi, nu e ceva ce ne roade zi de zi.
    Sunt sceptic în privinţa unor schimbări drastice în ceea ce priveşte lucrurile astea. Sau poate dacă o să existe schimbări, noi, ăştia de acum, nu vom mai avea dinţi să mestecăm măslina de care vorbeam. Sau o să se petreacă pe un termen atât de lung încât nu o să mai simţim o schimbare aşa de categorică, încât să spunem “uite bă, parcă mai ieri dădeam cafea la secretară să mă mute”, ci o să fie pur şi simplu o evoluţie treptată spre mai bine.
    Şanse ca tu sau cei din jurul tău să facă lucruri mari e foarte mică. Dacă reuşeşti totuşi, eşti un om excepţional, zic io.

  • ciops
    19/04/2007 21:14

    UPDATE:

    1. Site-ul lui Basescu s-a schimbat: de la un site de multumire alegatorilor, a devenit un loc de comentarii. Presimt un viitor blog din partea personalitatii cea mai asteptata sa devina blogger conform RoBlogFest.

    2. S-a creat o petitie pro Basescu la care au semnat 9500 de persoane inaintea mea. Astept sa vad un rezultat spectaculos :)

  • gfys
    20/04/2007 19:44

    da…

  • jupan
    21/04/2007 8:43

    Deja mi-l imaginez pe Tăriceanu încercând atacuri DDOS la basescu.ro.

  • ciops
    22/04/2007 11:16

    HAHAHA

    Apropo, ce nemernic Voiculescu si staff-ul Antena 1, 2, 3 etc: campanie masiva anti-Basescu.

  • blogu’ lu’ ciops » Blog Archive » Site-ul lu’ Base in trafic.ro
    22/04/2007 12:37

    [...] vazut in blogosfera si la mine in blog reactii mature pe marginea acestui subiect. Fumos. Ah, si sa nu uit: printre cautarile care duc pe [...]

Note: This post is over 4 years old. You may want to check later in this blog to see if there is new information relevant to your comment.